Tuesday, August 2, 2011

TERASA HATI

lebih baik aku berdiam saja. buat2 seperti tak ada apa2 yang berlaku. demi menjaga perhubungan. tapi hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku sekarang ni. terasa hati, kecik ati, terguris hati boleh disatukan menjadi frasa yang sama. terasa hati dengan sikap beberapa orang insan. 


usah berahsia2 dengan aku. sebab kelak aku akan tahu juga. dan sekarang aku juga sudah tahu perkara itu. kenapa tidak berterus terang saja. bukankah itu perkara yang mudah. aku jarang2 sekali terasa hati tapi kali ini aku betul2 tewas dengan sikap sesetengah pihak. 


aku bukan budak2 yang mudah ditipu. memang aku jenis yang tak banyak mempertikaikan sesuatu. mungkin disebabkan tu bagi sesetangah pihak aku ni jenis yang lurus. tidak! sebenarnya setiap kata dan perilaku orang aku akan menganalisa. 


andaikata aku ada buat silap ya aku mohon kemaafan. sedar mahupun tidak aku sudah jarang2 mahu amek tahu hal2 sekeliling disebabkan timbulnya isu2 sebegini. maaf jika ada yang terasa hati dengan setiap apa yang aku katakan ini mungkin benar sama sekali. aku tak kan perlu lagi amek tahu sekalipun bertanya khabar bagi mereka2 yang berdiam membisu. sekian..

3 comments:

  1. sabar ye shid....
    aku memerlukan entry ngko ni tuk aku copy paste kat blog aku....sebab aku merasa bnde yg sme mcm ko alami...izinkan aku tuk copy and paste entry ko ni kat blog aku...blh x?

    ReplyDelete
  2. Индивидуалки сексраком Генерал - это ефрейтор, которого много раз повышали в звании.lebih baik aku berdiam saja. buat2 seperti tak ada apa2 yang berlaku. demi menjaga perhubungan. tapi hanya tuhan saja yang tahu perasaan aku sekarang ni. terasa hati, kecik ati, terguris hati boleh disatukan menjadi frasa yang sama. terasa hati dengan sikap beberapa orang insan.
    и индивидуалки Киева работают круглосуточно и всегда рады встретиться с привлекательным мужчиной. Очаровательная проститутка, имеющая отличную фигуру и стройные ножки, с удовольствием подарит состоятельному джентльмену всю свою любовь и нежность.

    ReplyDelete