Monday, January 10, 2011

aku makin gemuk ...TIDAK !!!

aku makin gemuk sekarang nie..mana tak gemuk makan je kejenyer..dulu bila timbang berat cuma 63kg tapi semalam timbang 71kg pula...bahaya nie kalu dibiarkan.. perut aku pun kelihatan makin kedepan..aarrrggghhhh...tidakkkkk..tak mahu buncit. dah lama aku tak pergi keje semenjak sem terakhir..sebab terlalu nak fokuskan final projek so aku tak lah pergi wat partme..waktu keje dulu body solid..tapi disebabkan  makan tido makan tido then badan pown gemuk lah jadinya..tambah2 lagi aku duduk dengan member yang jenis selera makannya besar..tidak mahu tidak kalau diorang makan dalam masa yang sama aku pown tergoda nak makan sama..seawalnya konon tak nak makan sebab nak berdiet.. nak kecik kan badan semula...kawal makan??? takda maknaya aku nie jenis kawal makan...hahahahaha..so hadiah terbaik kalau tak jaga makan nah kesannya gemuklah..padan muka kat diri sendiri..memang ketara sangat naiknya badan aku sekarang nie...pakai baju dan seluar pown dah sendat..dah boleh nampak ketul2 lemak sana sini...tapi x pe..nanti dah start keje nanti harap2 badan nie akan kecil sesolid macam dulu2 semula....usaha tangga kejeyaan ( usaha menguruskan badan )..

6 comments:

  1. hahaha... kite bertukar.. ak dr 71 turun ke 63.. hahah

    ReplyDelete
  2. wahhhh...slim lah ko skrg yer...hehehehehe

    ReplyDelete
  3. alahai...lek la,xda la gemuk sangat kot 71kg tu kalau lelaki..
    ehemm..ingat lelaki tak kisah pasal gemuk o tidak..hoho

    ReplyDelete
  4. lelaki sekarang pown dah mula kisah pasal berat n bentuk badan gak..

    ReplyDelete
  5. semoga berjaya..KAMOO DI TAG
    http://nurlailatulanuar.blogspot.com/2011/01/contest-pic-hitam-putih-paling-cool.html

    ReplyDelete