Thursday, January 6, 2011

fenomena makan malam yang sangat hebat ...


dah 2 hari aku tak menjamah nasi sebagai makanan ruji paling wajib dalam hidup. gara2 ramai kawan2 cakap aku nie kelihatan makin gemuk..aduh2..betol ke aku ni nampak gemuk sekarang? ( adalah siket kowt )..bila timbang berat akhir2 nie mencecah 70kg..alamak macam tak percaya pulak sebab dulu 63kg jer..solid sangat..so kononnya dengan tak amek nasi aku boleh kurus balik  lah..harap2 sangat berat badan kembali macam dulu2..tapi bila tak amek nasi 2 hari nie aku tukar menu western food plak..semalam ber'kenduri' di rumah bersama2 dengan  aizudin , haddie , dan ojib kami masak mentari meatball....malam nie aku masak spaghetti. jushua dan fendi datang bertandang..makan ramai2 sambil bersindir-sindiran memang seronok..mengeratkan lagi silaturahin antara kami semua..sayang sangat2 aku kt dowang semua..spaghetti dihabiskan oleh haddie jam 1am..sedap sangat kowt aku masak..hehehehe..tadi jushua kata dah kenyang perut lilit dia tue..tapi tiba2 jam 12 lebih dia ajak aku pergi beli burger kat gerai bawah..so aku n jushua pergilah beli..asalnya cuma dia sorang je nak makan burger..tahu2 aku pown tergoda sama..kami berdua beli 4 burger daging dan untuk jushua 1 burger ayam..tak lah mahal sangat..kami nie memang tido lewat..kdng2 jam 5 pagi pown masih tak tido lagi..sibuk dengan agenda masing2..sebab tu perut kami nie kejap2 minta di isi..aku kalau lapar memang tak boleh tido..sama gak lah dengan dowang nie..malam esok entah apa pula menu makan malam kami..tunggu dan lihat jer perancangan last2 minit....

2 comments: