Friday, April 15, 2011

AKU & OLDTOWN

Dah 3 hari aku trainning sebagai staff baru kat oldtown. best gile yang mampu aku cakap buat setakat nie. aku harap2 sangat kebahagian aku keje sana akan terus berkekalan untuk jangka waktu  lama. selama sebulan aku ditempatkan di outlet usj bersama2 kawan2 baru. kami nie adalah  batch 8. batch paling kepoh paling riuh rendah. selepas sebulan nie aku akan mula berkhidmat kat outlet shah alam pula. kat situ lah semua aspek kepimpinan perlu aku tunjukkan.




korang mesti dah tahu kan apa konsep restoren oldtown nie..sebagai pekerja baru aku mesti belajar setiap benda yang ada dalam restoren termasuk menu yang dijual. dalam sebulan kami akan belajar cara masak, kenal pasti resepi2 dan macam2 lagilah. oldtown lebih berkonsepkan kopitiam yang menjual makanan2 malaysia. paling top ialah pelbagai jenis rasa kopi yang dihidangkan. 


menu yang dijual memang sedap2 belaka, harga sangat2 berpatutan. yang penting oldtown ada sijil HALAL yer..hehehehe


No comments:

Post a Comment