Sunday, February 20, 2011

hari ahad hari aku cuti merehatkan badan dan minda

selamat pagi ahad 20 februari 2011. kebetulan hari nie aku cuti. rehat lah sepuas2nya kat rumah sorang2. budak2 rumah semua keje hari nie. nie pun aku baru lepas mandi dari balik keje. dah 7 hari aku keje syif petang sampai pagi. memang memenatkan. tambahan pulak hotel sibuk sekarang nie jadi nak tak nak kalau boss suruh overtime kenelah buat.
saat menulis entry nie mata aku dah mengantuk sangat2. minda pun dah tak mampu nak fikir panjang. badan plak dah lenguh2 minta diurut. entah sampai jam berapa agaknya aku akan tidur hari nie. kalau rajin petang nanti lepas asar aku nak kuar pergi jumpa n lepak2 dengan member2 kat area sunway dan kelana jaya...

1 comment:

  1. sruh org yg tersayang urut2kan...
    mesti sedap ibaratkan pisangsedap....HAHAHA

    ReplyDelete