Friday, February 25, 2011

MEMBACA IALAH HOBI AKU

Diantara banyak2 hobi yang aku suka buat, membaca ialah hobi utama yang paling aku suka lakukan. tak kiralah apa juga bentuk bahan bacaan sekalipun. buku2, majalah, surat khabar ke atau informasi ilmu melalui internet. ada masa terluang aku akan baca. melainkan kalau aku terlalu penat kerja so tak akan baca. kalau g merayap kemana2 kt shopping kompleks tak sah kalau tak masuk gedung buku. walaupun tak beli buku sebab kadang2 tak ada duit  tapi dapat belek2 pun jadilah. 
dulu memang banyak aku simpan buku2 macam motivasi, majalah n novel pun ada yang aku buat koleksi. tapi sekarang dah tak banyak yang tinggal. sebab ada orang yang pinjam, aku bagi kat kawan2, n ada yang terpaksa aku tinggalkan dirumah2 lama sebabnya tempat baru tak ada ruang yang cukup nak simpan buku2 tu semua. sekarang nie dah kerja bolehlah aku beli buku2 lagi. maklumlah dah bergaji. kalau tak pun aku baca bahan ilmu melalui internet jer. 

No comments:

Post a Comment