Thursday, February 24, 2011

TAK ADA AKTIVITI LUAR MELAINKAN DOK RUMAH JER

start isnin lepas sampaikan hari nie aku training dari jam 9am n balik jam 5pm. memandangkan aku demam dah 4 hari jadi habis jer training memang aku terus balik rumah. rehat2kan badan. makan ubat. sebenarnya dah berkali2 boss suruh aku buat OT lepas training sampai jam 11mlm. tak ingin aku. badan pun masih sakit2 sebab tak baik lagi. nanti lain pula jadinya. pk duit punya pasal tapi demam tak sembuh2 pulak. lagi parah.
dah 4 malam memang tak keluar rumah langsung. kalau tak sakit dah lama aku 'sesat' g sunway ke kelana jaya ke. sanggup pulak aku balik malam2 buta walaupun esoknya kene keje syif pagi. inilah kelebihan demam agaknya. 'dia' tak bagi aku selalu merayap malam2 kowt. takpe2. dah nak baik dah nie. esok aku cuti. boleh g mana aku nak g. hehehe.
kalau dok rumah malam2 tak ada lain aktiviti boleh buat melainkan main internet, tengok tv, belek2 majalah. tu jer. kalau aku belum tido lagi n budak2 rumah balik keje jam 11mlm so borak2 lah kejap. 4 hari nie aku tak makan malam. sebab selera tak ada. demam punya pasal lah nie. esok aku cuti aku nak g cari ikan keli sambal, tomyam n macam2 yang aku rasa mengidam sangat2 saat nie. harap2 esok petang tak lah hujan. senang siket nak ke mana2. pantang dah sihat siket aku nie pk nak merayap memanjang jer..
aku memang suka kuar jumpa membe2. tapi ada 3 , 4 membe kt sana yang demam gak. musim demam sekarang nie. jaga kesihatan dowh. keje bagai nak gila sebab nak gaji punya pasal tapi badan sakit pun tak boleh sangat. so seimbangkan lah antara kerja dengan rehat.  

No comments:

Post a Comment