Saturday, July 16, 2011

ANTARA BLOG KESUKAAN AKU

Bila aku bosan2 asyik layan facebook je. aku buka blog pulak. aku malas sangat tengok tv. kadang2 rancangan  tu aku dah tengok tapi astro ulang2 cerita yang sama tak habis2. boring ah. kalau aku tak update entri terbaru blog aku tapi aku akan buka blog kawan2 dan sape2 punya blog lah aku buka. kat bawah ni antara blog yang memang aku suka tinjau. hehehehehe..


kari ngeri blog...hahahahahaha

aku diperkenalkan blog ni oleh si ojeb. dia tunjuk aku macam2 bende ngeri dalam dunia ni. mula2 aku susah nak terima cerita2 yang dipaparkan dalam blog ni. tapi lama2 aku dah terbiasa. makin gian pulak nak tunggu post2 terbaru yang lebih extrem. aku jamin tak semua orang sanggup tengok setiap cerita dalam blog kari ngeri ni. aku pun tak tahu sape pemilik sebenar blog ni dan dari mana entah dia dapat gambar2 serta video ngeri tu semua.  ape2 pun memang aku suka blog ni. mencabar wei..hahahahaha

2 comments:

  1. haha. saya pernah sekelas dgn owner kari ngeri tuu.. mujur blogger kari ngeri tak sengeri blognya

    ReplyDelete
  2. owh yeke. mesti pemilik blog tu pelik orangnya yer x? hahahaha

    ReplyDelete