Thursday, March 3, 2011

3 HARI KERJA PETANG

hari nie masuk keje petang semula hingga lah hari sabtu nie. masuk jam 7 mlm sampailah jam 4 atau 5 pagi. entah apa gaknya situasi untuk 3 hari mendatang nie. best ke tak best ke memang tak boleh jangka. cuma apa yang boleh aku katakan saat nie memang keje petang membosankan. sebabnya dahlah busy dengan order yang banyak dan kemungkinan besar tak akan ada rehat malam nanti. 
kalau penat jangan cakap lagi lah. kadangkala aku keje sampai tercungap2 dibuatnya. demi wang aku mesti bertahan. cuma kalau keje petang nie dapatlah tido cukup siket. tak sabar nak balik bercuti ke johor bulan 4 nanti. dah 3 bulan aku tak balik. dengar memang masih baru tapi maklum sajalah kalau bercakap pasal perasaan rindu nie tak ada siapa yang boleh lawan. semua orang ada perasaan yang sama. terpaksalah tunggu sebulan lagi nie baru balik johor. dapat gaji nanti aku caw cin caw lah...

No comments:

Post a Comment