Sunday, July 3, 2011

CHELSEA DATANG MALAYSIA 21 JULAI 2011

Barangkali bagi semua peminat club chelsea sudah sedia maklum yang club tersebut akan datang ke malaysia bertemu peminat dan mengadakan perlawanan persahabatan dengan pasukan kebangsaan malaysia pada 21 julai nie. memandangkan aku merupakan seorang peminat setia club nie, mungkin aku akan cuba sedaya upaya pergi ke bukit jalil menonton perlawanan tersebut. 


chelsea club punya lambang keagungan...

jarang2 sekali club english dapat datang ke negara nie. jadi aku cuba amek peluang nie nak pergi tengok diorang. memang mustahil lah kalau nak jumpa depan mata dan berjabat tangan dengan player2. dapat amek gambar secara live pun dah cukup membuatkan aku gembira. 


tak sabar aku nak tunggu club tercinta datang sini. tapi aku belum lagi beli tiket masuk. harap2 masih lagi terjual di mana2 kedai adidas yang terpilih. tiket paling murah rm58 manakala tiket paling mahal rm388. kalau tiket masih ada mesti aku beli yang paling murah punya. hahaha. aku nak jumpa semua player chelsea tapi yang aku nak peluk kalau jumpa ialah ashley cole. aku sangat sukakan dia.. hahaha..tak sabar kedatangan club tercinta...


No comments:

Post a Comment