Saturday, July 16, 2011

MALAYSIA VS LIVERPOOL

aku baru je lepas tengok perlawanan persahabatan antara team bolasepak malaysia vs liverpool. mulanya aku ingat game ni akan berlangsung malam ni. tapi bila tengok status facebook kawan2 yang bagitahu game dah nak start dan boleh tengok kat astro. so aku buka lah siaran sukan arena.



separuh masa pertama liverpool menjaringkan goal pertama pada minit ke 28 dan malaysia terus mengasak sehingga dapat tendangan percuma pada minit2 akhir dibabak pertama. jaringan malaysia disudai oleh 
safiq rahim. terbaik..
masuk babak kedua kedua2 pasukan terus mengasak. sehingga ke minit penamat liverpool dapat goal 6 manakala malaysia tambah 2 goal yang mana kedua2 goal malaysia dijaringkan oleh safee sali. jumlah goal liverpool 6 dan malaysia 3.
ape2 pun pemain malaysia dah beri persembahan yang terbaik. kekalahan ni bakal menyuntik semangat pemain2 malaysia agar lebih matang dalam arena bola sepak dan disamping tu mereka dapat mempelajari setiap skill daripada pemain2 liverpool yang sedia maklum memang hebat2 belaka.
syabas buat liverpool dan pasukan arsenal. hari khamis minggu depan pula team chelsea pula akan bertandang ke negara kita sempena asia tour 2011. i love chelsea very much. my team..huhuhu

No comments:

Post a Comment